Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, July 5

unLUCKYday

hahaha . aku ni kalau mula ayat mesti dengan ketawa kan . entah pape jer . boleh tak aku nak cakap aku benci hari ni ?? kalau boleh aku nak hari ni berakhir dengan cepat . first , aku kecewa + sedih laptop aku tak leh guna lagi . memang kena antar kedai . macam mana aku nak buat assigment ?? hurm .. then aku blurr gile hari ni . aku tak tau aku paham or tak apa yang aku belajar hari ni . macam kosong je rasa . even aku ada test 7 aku nak study tapi tak boleh . so dari pagi aku layan lagu . even dalam kelas tutor pun . tapi dapat juga aku study sikit . handphone aku terjatuh dan berkecai . nasib baik boleh guna lagi . cuai betol kau ye syairah . then aku tiba tiba batuk . if batuk yang normal aku tak kesah sangat . tapi ni aku batuk macam aku sakit dulu . cuak giler . terus makan ubat batuk , huhu . alhamdulilah dah kurang .

petang test pengurusan perniagaan . dapat 79/100 . not bad la kan . balik kelas keluar outing nak hantar laptop pergi baiki . makcik datang ambil . pergi shopping di econsave . dibelanja oleh makcik . suka =) beli kek sebab nak celebrate birthday classmate aku . macik aku baik sangat . dia bagi aku pinjam laptop dia . terima kasih banyak banyak mak pi . malam ada kelas math . ngatok so tak paham apa yag di ajar . pastu celebrate birthday . snap pic . kek rasa lain , maybe sebab ceri . camera aku terjatuh . what ?! conclusionnya camera aku rosak . peh rasa macam nak ....... tapi aku paham mukin mereka tak sengaja nak jatuhkan kamera aku . sedih kot . kamera tu hadiah sempena pmr aku kot .

tepon my bestie . meluahkan apa yang dirasai . menangis di tangga . terima kasih sebab menenangkan aku . kaulah sahabat terbaik yang aku pernah ada . tak ada siapa boleh menggantikan tempat kau . kau dah kembalikan mood aku . terima kasih banyak banyak sahabat . sayang anda selalu . jaga diri baik baik okey .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment