Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, July 18

indahnya hari ini

hari yang indah . bermula seawal pagi . aku mimpikan dia . wahh ♥♥ pagi pagi dah tersenyum senyum . mimpi apa ? tu rahsia ;)
kelas bermula seperti biasa . lecture math aku pun okey . angin dia baik sikit hari ini . kuliah ekonomi , lecture tutor aku kata umi yang mengajar kuliah pergi mesyuarat so kuliah hari ini lecture lain yang mengajar . ok fine . berjalan berlenggang lenggong dari tingkat 3 menuju ke dewan kuliah . tergerak hati nak melihat ke bawah dari tingkat 3 . melihat umi dah sampai pintu bilik kuliah . what !? cuak . terus berlari . kalau lambat kena berdiri . selamat ! umi perasan aku masuk tapi dia tak cakap apa so aku terus laju menuju tempat duduk . haha . apa korang pandang pandang ? tak puas hati aku duduk ke ? suka hati aku la . umi tak bising pun , wekk >.< 
hari berjalan seperti biasa . indah ! homework banyak dah siap . hee . nasib baik tak kena berdiri masa kelas perniagaan . tetiba makan steamboat . tukar selera konon . haha . sedap la juga . sebab dah lapar . 
mesej abah beritahu minggu ni kolej sediakan bus balik johor . abah terus call . bagi permission untuk balik . yippie ! tapi boleh ke aku nak balik ? banyak kerja la . tapi teringin nak balik . tengok la nanti macam mana ye . 
senyum saja hari ini . terima kasih kerana membuatkan hariku indah =)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment