Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, July 14

luahan RASA

aku tau la kau pandai . result test kau semua tinggi tinggi kot . even aku tak kenal kau tapi kau dah berjaya membuatkan aku anti pada kau la . tak payah la nak over sangat . kau buat aku makin rasa menyampah la . semua dah kenal kau . kau dah popular
parents aku cikgu . suara cikgu mesti la kena kuat + tegas supaya murid tak tertido dalam kelas . jadi sebab tu suara aku pun kuat . aku tak pandai la nak cakap pelahan pelahan suara manja gedik tu semua . jadi jangan terkejut la bila korang tepon aku dengar suara aku kuat . bukan tanda aku marah ok . terutama kalau bual dengan iqa . aku tak pandai la nak buat suara slow ketawa ala ala budak tett . even dengan bf aku pun aku cakap macam biasa . tak ada pilih kasih dalam nada berbual ya . tapi entah kenapa kadang kadang dia leh cakap suara aku manja . pelik gak . perli aku kot =)

sorry tak dapat nak lepak sama dengan korang . aku sekarang kesuntukan masa . banyak benda yang perlu dibuat . & please jangan susah hati sangat kalau nampak aku buat homework . aku buat homework yang tertunggak la . bukan buat homework baru . & aku faham kalau korang tak bagi aku pinjam homework korang yang dah siap . korang susah hati kan kalau aku buat homework melebihi apa yang korang buat . lagipun korang nak aku buat sendiri kan =) sayang korang
yeah ! homework kumpulan tu pun aku yang kena buat sorang sorang kan . okey fine . aku memang gila kuasa . nak buat sorang sorang .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment